Dag vier - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag vier - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag vier

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Oké het belangrijkste als eerst natuurlijk. De guys in Magic Mike XXL zijn nog hotter dan ze in de eerste film waren!! Man wat was die film gaaf, ik kon mn ogen zo gezegd niet van het scherm afhouden *insert whatsapp smiley with hearteyes*
Wat me ook heel erg opviel is dat de voorstukjes in Amerika echt tien keer korter zijn dan bij ons, daar kunnen Nederlandse bioscopen echt nog wat van leren.
Maarja, vandaag gingen we dus naar de waterval toe. Het was echt heel erg mooi, de natuur was prachtig zelfs al was het overgoten met toeristen daar. Je kon echt genieten omdat iedereen om je heen er evenveel van genoot als jij. De hike was wel ontzettend zwaar, het pad liep namelijk erg steil omhoog en dat was vooral onderweg naar beneden niet helemaal top voor mn knie. Maar ook dat hebben we overleefd.
Anya's vriendinnen zijn trouwens helemaal te gek. Erg gezellig en nogal avontuurlijk, vooral Chelsea. We hebben ook flink wat foto's maar omdat mijn mobiel hier zo snel leeg raakt staan die er nog allemaal bij Anya op. Trouwens, ik heb alle drie de Amerikaanse meisjes verliefd laten worden op de drop Mentos, ze zijn er echt gek op hahahaha.
Na de hike gingen we lekker naar Portland, de grotere stad ongeveer een uur van Forest Grove waar Anya woont. We hebben lekker gewindowshopt en wat veel te dure jurkjes aangetrokken voor de grap. Morgen gaan Anya en ik was serieuzer winkelen.
Portland zelf is echt wel een mooie stad, heel anders dan de steden in Nederland. Stukken van de stad bestaan ook gewoon uit woonwijken met erg schattige huisjes en toch wel erg dicht bij de binnenstad. Ze hebben een tram die ze hier de Max noemen en daarmee kan je echt overal komen. T is dat wij al met de auto waren haha, dat is wel een luxe hoor als je zo uit bent met vriendinnen.
Aan het eind van de dag hebben we nog lekker uit een echte Foodtruck gegeten want dat moest ik van Anya toch wel proberen in Amerika. Net als Rootbeer maar dat vond ik toch wel veel te zoet.
Was dus kortom weer een heerlijke dag en blijkbaar heb ik nog lang geen Amerikaans accent, twee mensen, de gast van de foodtruck en een caissière uit 21 forever, dachten allebei dat ik uit Nieuw Zeeland kwam 0.o Ach in ieder geval heb ik ook geen zwaar Nederlands accent haha.

Anyways, het is hier nog steeds leuk.

Peace out!

  • 11 Juli 2015 - 07:09

    Opa En Oma:

    Een heel beeldend geschreven verslag. Het lijkt wel of wij er zelf bij waren. Dank je wel.
    Wij zien uit naar je volgende verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oregon

Julia

Lekker in Amerika, ik ben pretty awesome en dit dagboek is speciaal voor jou mama!

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 6130

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2018 - 27 Augustus 2018

Tripje naar Mexico, Mexico??, Ja Mexico

07 Juli 2015 - 29 December 2015

Amazing America Awesomeness

Landen bezocht: