Dag vijf - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag vijf - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag vijf

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

12 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Dag vijf alweer, wow slow down time! Toen we nogal moe wakker werden gister hebben Anya en ik besloten toch maar niet te gaan shoppen in Portland, dat kan altijd nog. Dus lekker een lui ochtendje gehad met skypen (maar dat wisten jullie al XD) en Sherlock wat een geweldige serie is. Daarna zijn we mee boodschappen gaan doen. Er was een sale in een winkel, Macie's, wat eigenlijk gewoon een uit de kluiten gewassen V&D is, waar we toen eerst heen zijn gegaan. Geweldige zaak! Ze hebben er een afdeling genaamd Petite en daar waren allemaal shirtjes en jurkjes in mijn maat! De broeken daar waren alleen nogal aan de dure kant maar Anya kent een winkel waar we binnenkort heen kunnen, daar zijn ze veel goedkoper. Ik heb wel hele leuke nieuwe sneakers gekocht. Ze waren eerst vijftig dollar maar min de afprijzing vanwege de sale daar en de coupon van 10 dollar (gotta love the coupons here :p) waren ze nog maar dertig :) Dus die kunnen alvast van mn boodschappenlijstje.
Verder heeft Anya die avond wat vriendinnen uitgenodigd. De meiden van de hike waren er, een meisje die ik op de Farmer's market heb ontmoet, Joelle en Emily die ik daarvoor nog niet kende. We hebben Pitch Perfect 1 en 2 gekeken. Die waren wel leuk maar wat er tussendoor gebeurde blew my mind. Microwaved popcorn 0.0 T is zo raar en zo grappig om te zien dat dat echt bestaat en niet alleen in films!! :D Verder hebben we smores gemaakt over het gasfornuis en popcornkorrels naar elkaar gegooid voor de lol hahaha.
Het is hier dus nog steeds awesome. Morgen eerste dag op het kamp en kan niet wachten. We gaan dan raften.

Zie jullie dan wel weer!

Peace out!

• 12 Juli 2015 - 21:43

Opa En Oma:

Goed dat je naar je lichaam luistert en niet doorgaat als je moe bent. We kunnen via jouw verhalen heel meevoelen. Wat was het leuk om jou gisteren via skype te zien en horen. Geniet van iedere dag.
    Lieve groeten voor iedereen.

• 12 Juli 2015 - 22:35

Mama:

Ik verheug me zo op iedere up-date. Echt leuke verhalen allemaal. Hoeveel is 30 dollar in Euro's? Ben heel erg benieuwd hoe het straks gaat op het kamp en hoe je daar gaat integreren. Love you. XX

• 13 Juli 2015 - 22:00

Georgette:

Leuk om zo op de hoogte te blijven! Blijf lekker genieten van elke dag en hou ons op de hoogte

• 14 Juli 2015 - 00:29

Elise:

Hey lieve juultjekraai ;) wat leuk om je verslagen te lezen en wat herkenbaar allemaal!!
    Geniet van deze once in a life time experience ennn vergeet niet ook het fast food uit te proberen (orange chicken vd panda expres is my all time favorite)

Love you!