Dag 9 (how original -.-) - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag 9 (how original -.-) - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag 9 (how original -.-)

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

18 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Vandaag laatste dagje CBAP van de week. Mn vriendinnetje Alliana was er helaas niet maar gelukkig kwam in plaats van haar Leo ons met zijn gezelschap verblijden. We gingen naar het strand zoals ik al zei al vinden de Oregoners dat het de coast is en dat je op een strand veel minder natuur enzo hebt. Haha Oregoners kan je ze zo noemen? klinkt als goners XD Wat trouwens best nog wel past want Anya had een artikel gelezen dat er een gigantische aardbeving en tsunami binnen vijftig jaar hier de kust raakt en dat een groot gedeelte van Oregon dan, in hun woorden niet de mijne, toast is.
Het was er in ieder geval prachtig, met de rotsen, de grotten, de mist in de verte. Het is lastig te beschrijven. Er liep zelfs een klein watervalletje naar beneden, over het zand en dan de zee in. Het was zoet water dat van de berg afgekomen was.
Veel kinderen zijn al veel vaker naar het strand geweest en weten zich al beter te redden dan ikzelf. De gehandicapte kids vinden het er ook heerlijk om door het zand te graven, met water te klooien en naar de beestjes te kijken die ze opgraven. Het was een van de rustigste dagen tot nu toe omdat niemand zich verveelden, ze allemaal zichzelf konden vermaken en dus niemand de behoefte had om weg te lopen.
In de lange busrit hebben we ons ook uitstekend vermaakt met allemaal raadseltjes (ik weet er heel veel XD) en spelletjes zoals The Glass Green Door en Black Magic. Dat is echt heel leuk en omdat ik beide spelletjes als eerste heb uitgevogeld noemen ze mij nu Sherlock haha yay!!
Toen we terugkwamen van CBAB zijn we naar Anya's Housesitting adres gegaan om de sleutel te ontvangen en voor mij om de bewoners en hun honden te ontmoeten. Een van de honden komt uit Afrika en dat schijnt geen lieverd te zijn dus ik hou mijn hart vast als ik daar moet logeren. Ik ben nou niet echt een hondenmens ofzo en kom vaak ook niet dreigend op ze over 0.o
Maar Anya zegt dat ze er wel mee kan omgaan en t is haar baan dus dat mag ze lekker zelf doen XD
De rest van de avond heb ik met Ian en Claude (de vader) Lord of the Rings gekeken. Anya keek ook een stukje mee maar ging daarna bij die honden slapen. Was heel gezellig al heb ik de film niet helemaal afgekeken. En serieus niet normaal, ze kunnen hier de hele film mee quoten! Niet alleen de belangrijke stukjes, nee echt iedere zin die gezegd wordt! Je zou bijna zeggen dat ze ns een andere film moeten gaan kijken :p

Nog de rede waarom deze update zo laat is, dat kwam dus door Lord of the Rings want meestal schrijf ik deze dingen of 's avonds of na CBAP maar dat kon dus ook al niet vanwege de honden. De volgende komt hier meteen achteraan.

Peace out!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oregon

Julia

Lekker in Amerika, ik ben pretty awesome en dit dagboek is speciaal voor jou mama!

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 6091

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2018 - 27 Augustus 2018

Tripje naar Mexico, Mexico??, Ja Mexico

07 Juli 2015 - 29 December 2015

Amazing America Awesomeness

Landen bezocht: