Dag 10 (Dubbel diggits, awesome!) - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag 10 (Dubbel diggits, awesome!) - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag 10 (Dubbel diggits, awesome!)

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

18 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Dus vandaag ons mega drukke dagje met veel te veel dingen die gepland zijn. Helaas ging niet alles door, we gaan vanavond niet naar het vuurwerk :( We zijn allemaal vreselijk moe van een drie uur lang durende hike en het bezoekje aan Salem. Daar komt nog bij dat mn knie geen fan is van drie uur durende hikes over losse steentjes, steile paadjes en zandweggetjes. Ik ben het denk ik ook niet zo gewend in ons platte Nederland.
Maar dat maakt niks uit want de hike was echt prachtig. De plaats heet Silver Falls en het is eigenlijk een rainforest (niet een tropical rainforest, mind you). Zo ziet het er ook echt uit met de gigantische bomen, varens en andere begroeiing overal waar je maar kan kijken en omgevallen en staande bomen vol met een soort hangend mos die ik op de een of andere manier alleen maar ken van de film Tarzan. Het was echt magisch bijna om doorheen te lopen.
In het stuk dat we hebben gelopen hebben we ik denk een stuk of vier watervallen gezien en bij twee konden we achterlangs lopen. Dat was echt geweldig. Je kon zelfs de regenbogen zien waar het water neerviel in heel heldere beekjes en startpunten van rivieren. Als het had gemogen zou het heerlijk zwemwater zijn en al waren de andere drie meiden (Chelsea en Rhea Mae waren ook weer mee) nogal sceptisch, ik heb gewoon van de watervallen gedronken. Het was zo prachtig helder en ijskoud dat je wist dat het echt bronwater was. Het smaakt ook veel beter dan dat chlorige water dat hier uit de kraan komt moet ik eerlijk zijn. Anya zegt dat het schoon is en goed om te drinken maar als ik te veel neem wordt ik misselijk. Het nadeel van gewend zijn aan Nederlands water denk ik.
Daarna zijn we naar Anya's college gegaan in Salem en hebben we ook een andere vriendin Julliette ontmoet. Van de college heb ik niet echt een beeld gekregen want alles was natuurlijk dicht maar de stand is heel erg leuk. We zijn gestopt in een Japans restaurantje waar je met je tafeltje aan een lopende band zit. De sushi komt dan zo voorbij rollen en je kan dan pakken wat je wil. Aan het eind tellen ze het aantal bordjes dat je hebt leeggegeten en zo komt er een prijs uit (Hier is het water tenminste nog wel gratis -.-). Het was super goedkoop en al heb ik erover gezeurd en bijna de meiden aan de kant geduwd, ze lieten me niet voor hen allen betalen. Ik dacht dat het een leuk dankjewel zou zijn maar ze lieten het nog niet echt toe. Ik hoop dat de familie Romig makkelijker is mam en pap hahah!
Nu gaan we zo eten dus ik draai hier maar even een eind aan. Super leuke dag gehad, die knie komt wel weer goed als jullie je daar weer zorgen over gaan maken en Rainforests bestaan dus niet alleen maar in Afrika en Azie (leermomentje XD).

Peace out!

  • 18 Juli 2015 - 12:09

    Opa En Oma:

    Gisteren, vrijdag 17/7, jouw verslag echt gemist. Maar vandaag hebben wij dubbel genoten van jouw belevenissen op dag 9 en 10. Je beleefd nogal wat. Bossen die in Nederland niet zult aantreffen en een andere beleving van strand.
    Ook het oppassen bij buren die op vakantie zijn is nieuw voor ons. All met al weer geweldig om te lezen.
    Blijf vooral genieten van alle dingen die je meemaakt.

    Xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oregon

Julia

Lekker in Amerika, ik ben pretty awesome en dit dagboek is speciaal voor jou mama!

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 6098

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2018 - 27 Augustus 2018

Tripje naar Mexico, Mexico??, Ja Mexico

07 Juli 2015 - 29 December 2015

Amazing America Awesomeness

Landen bezocht: