Dag 10+3 (want ik ben bijgelovig XD) - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag 10+3 (want ik ben bijgelovig XD) - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag 10+3 (want ik ben bijgelovig XD)

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Dus vandaag moesten we weer lekker vroeg op voor CBAP. De ochtend begon al met een grote schok want tot onze verbazing en verdriet zat Hayden niet in de bus :( Blijkbaar was hij ziek of er was een andere reden dat hij thuis moest blijven. In ieder geval, we waren allemaal bedroefd dat hij er niet was, vooral Nathan. Nu had hij helemaal niemand om op de ster te zetten! En daarbij was Beau er ook niet dus je kan je wel voorstellen hoe stil het wel niet was met deze groep, zo zonder de probleemgevalletjes. Ik moet wel eerlijk zeggen, ik vond het niet zo heel erg dat Beau er een dagje niet was, het is toch maar een eng kind.
Anyways, we gingen dus weer naar het strand voor onze Community Service. Dat doen ze ieder jaar en houdt in dat de kids zelf een goed doel mogen kiezen waar ze aan willen werken. Dit jaar hebben ze ervoor gekozen om het strand op te ruimen door met grote plastic zakken afval te gaan verzamelen. Ook hebben een aantal kinderen love rocks gemaakt en die verstopt op het strand. Als iemand zo'n love rock vindt is het traditie om zelf ook een love rock te maken en te verstoppen en op die manier 'spreading the love'.
De kids vonden het in ieder geval erg leuk en zelfs Ethan bleef braaf bij de groep en hielp goed. Hij was wel erg boos dat hij spullen moest opruimen die andere zo argeloos hebben laten liggen maar vond wel dat het opgeruimd moest worden.
Toen we klaar waren zijn we nog naar een ijskraampje geweest en mocht iedereen een lekker ijsje uitkiezen op de kosten van Brody. Er was ook een 'Wheel of Fortune' en wel twee mensen van onze groep hadden iets gewonnen! Matti kreeg popcorn en Lisa had salt water taffiies gekregen. Ik had er op een vlakje na ook eentje gewonnen :'(
In ieder geval hebben we het heel erg gezellig gehad op deze manier en op een nare bui van Ethan na hebben alle kids en staff zich vermaakt. Morgen gaan we weer een uurtje zwemmen en daarna, omdat het zo heet wordt, naar fonteinen waar we lekker kunnen afkoelen en de kids in kunnen spelen. Ik heb er weer ontzettend zin in.

Ik ga er weer van door, de hondjes voeren.

Peace out!