Dag 6 - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

14 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Wauw dag zes alweer. Nogal druk geweest vandaag eigenlijk. Maar eerst over gisteren. We zijn wat winkeltjes speciaal voor mij langsgegaan omdat ik wat spullen gewoon echt nodig had. Eerst voor de jeans, die trouwens echt niet zo goedkoop zijn als jullie het lieten klinken maar dat terzijde. Het geniale aan maten in Amerika is dat je eerst het soort broek kiest voordat je naar je maat zoekt. Dus ik ging constant voor een short, wat dus een lange broek is maar met kortere pijpen dan normaal voor korte mensen. Dus al waren ze niet zeer goedkoop, ik heb nu wel eindelijk mooie jeans die me perfect passen! :D
Daarna gingen we voor een outfitje voor mij kijken voor het raften maar ook andere watersporten. Omdat we met oudere kinderen werken mogen we dus niet zomaar in onze bikini lopen, we moeten een broekje en shirtje altijd aanhouden. (Bedankt he mam, dat ik mn witte broekje thuis moest laten XP) Ik heb gelukkig een leuk goedkoop broekrokje en truitje gevonden die ik verder ook gewoon nog voor sporten kan gebruiken. Twee badmintonrokjes kunnen nooit kwaad ;)
Verder nog deo en douchegel gekocht maar dat is niet zo boeiend. Mn doe is namelijk afgepakt door de douane -.-

Maar vandaag is tien keer boeiender. We gingen dus raften op mijn eerste dag bij CBAB (het kamp voor gehandicapte en normale kinderen waar Anya vrijwilligerswerk doet). Het was ontzettend leuk en veel van de kinderen zijn heel aardig. Hier en daar een paar probleemgevalletjes met woedeaanvallen en ruzie maar verder is het een leuke en hechte groep waar ik ook zo bij paste. Ben ontzettend nat geworden vanwege de watergevechten en The Battle of the Red Bucket die we hielden maar dat was het allemaal waard. The Battle of the Red Bucket was een gevecht om surprise surprise een rode emmer waar je dus zo goed andere mensen mee nat kon maken dat iedereen hem wilde hebben. Zo graag dat we van boot naar boot sprongen, mensen in het water trokken en met de watersoakers iedereen nat spoten. Een geslaagde middag dus.

Straks mac&cheese eten. We komen net terug van een wandeling met Anya en Coby de hond. Ik heb ook lekker geknuffeld met de schuwe kat Charlie vandaag dus ik word ook gewoon geaccepteerd door de huisdieren hier ;)

Zie jullie later weer!

Peace out!

P.s ze zijn hier erg fond van pittig eten, als ik terug kom heb ik geen smaakpapillen meer over 0.o

  • 14 Juli 2015 - 07:44

    Mama:

    Kan mij niet herinneren dat je dat witte korte broekje niet mee mocht nemen, maar goed.
    Dat je geen sportkleding meegenomen hebt ligt aan jezelf hoor :).
    Leuk verhaal weer hoor! Jammer dat de jeans toch duurder zijn dan gedacht, maar fijn dat je nu goed passende hebt.
    Fijn dat je het naar je zin hebt op het kamp (krijg je ook zo'n shirt net als Anya?).
    We missen je wel heel erg hoor. Voor jou gaat het snel, maar voor mij kruipen de dagen voorbij!

    XXXXX Mama

  • 14 Juli 2015 - 10:09

    Opma En Oma:

    Weer zo'n goed verhaal. Dank je wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oregon

Julia

Lekker in Amerika, ik ben pretty awesome en dit dagboek is speciaal voor jou mama!

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 6092

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2018 - 27 Augustus 2018

Tripje naar Mexico, Mexico??, Ja Mexico

07 Juli 2015 - 29 December 2015

Amazing America Awesomeness

Landen bezocht: