Dag 11 - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

19 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Heei sorry dat deze weer wat later is maar de CBAP kids beschrijven kostte meer tijd dan verwacht. Trouwens, gister hebben we toch niet veel boeiends gedaan.

We zijn naar Portland geweest voor de Saturday Market en man das wel ff wat anders. Er zijn tig eetkraampjes maar dat moet je dan wel allemaal meteen opeten. En verder heb je schattige kraampjes met zelfgemaakte dingen en bijzondere huidproducten en kunst en whatnot. Maar dus echt totaal niet wat wij in Nederland hebben, of in Italië en Spanje for that matter. Veel mensen gaan er dan ook heen gewoon om kadootjes te kopen. En deze zaterdag ook om af te koelen want het was gigantisch heet. In Forest Grove alleen al 36 graden en Portland is ook nog een stad dus het was niet om uit te houden. Maar dan heb je de fonteinen in Portland waar iedereen zich even lekker ging afkoelen. Vooral kinderen, die hadden speciaal hun badpakken en zwembroekjes aan om lekker in dat water te spelen. Was erg leuk om te zien.
We zijn ook naar de speciale Voodoo Doughnuts gegaan waar je de meest vreemde maar wel de heerlijkste donuts kan eten die je ooit gehad hebt. De rij was dan ook langer dan voor het Anne Frank huis en we hadden geluk dat we daar om 12uur stonden, het moment dat iedereen liever lunch dan donuts eet. Als je rond 4uur 's middags gaat ben je zeker de klos. Maar de donuts waren lekker, ik had er eentje in een schildpad vorm met lemon-filling mmmmm......
Verder ook nog wat leuke shirtjes gekocht voor niet al te veel (de Sales hangen echt vol met small en xsmall hierzo). En niet te vergeten die geweldige uitvinding genaamd coupons.

Vandaag gaan we naar het strand want het wordt hier niet om uit te houden. Maar eerst ga ik nog even skypen met Kirsten, Syl en misschien Sanne. Dus dat ga ik nu maar even doen.

Peace out!

• 19 Juli 2015 - 19:58

Mama:

Wat lees ik nu, skypen met Kirsten, Syl en Sanne en niet met mij!!!! haha, grapje.
    Leuk dat je ook contact hebt met je vrienden natuurlijk.
    Fantastisch weer om alles te horen. Ik krijg acuut trek in zo'n donut.
    Doe je iedereen de groetjes daar?

XXXX Mama