Dag 12 - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Vandaag was het ontzettend heet. Het is al veel warmer hier dan gebruikelijk maar toen ik op mijn telefoon zag dat het toch wel dicht tegen de 35 graden zou worden, 's middags daar zelfs overheen, hebben we toch maar besloten om het strand op te zoeken met Rhae Mea en een vriend van Anya Pavel (ik denk dat je dat zo schrijft :$).
Op het strand was het weer al meteen compleet anders. Het was bewolkt en waaide hard maar dat konden wij prima waarderen tegenover de verschrikkelijke hitte van Forest Grove.
We hebben een tijdje met zn vieren op het strand zelf gezeten, wat al meer lijkt op ons eigen strand in Nederland. Er zijn nog steeds rotsen maar ook duinen en duingras. Ook zijn er veel meer mensen op de beaches dan op de coast.
Na een uurtje lekker te zijn gezandstraalt vonden we het wel weer mooi geweest, we bleven vooral voor het prachtige uitzicht, zijn we lekker naar de beaulevard gegaan en hebben fish and chips gegeten. Niet zo lekker als de Britten het doen naar mijn mening maar we hebben heerlijk gegeten.
Na een leuk spelletje kaarten die ik nog niet kende zijn we weer richting de auto gegaan en naar huis gereden.
Niet de allerspannendste dag dus maar wel heel erg relaxed en lekker even ontsnappen aan de hitte.
Nu zit ik in het huis waar Anya op past en ik blijf hier ook slapen. Dat is wel zo makkelijk als we morgen naar CBAP gaan. Als het goed is gaan we dan onze Community Service doen en ik heb er best zin in om de kids weer te zien.
De honden zijn best een handvol, ze zijn niet zo braaf nu hun baasje hier niet is. Gelukkig zijn we niet al te lang in dit huis, dat scheelt. Het is wel prachtig hier, gigantisch groot en heel mooi. Een bubbelbad op de veranda en volgens Anya kan je hier 's avonds prachtig de sterren zien. Zeker iets om naar uit te kijken ;)

Ik ben het dus nog lang niet zat hierzo!

Peace out!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oregon

Julia

Lekker in Amerika, ik ben pretty awesome en dit dagboek is speciaal voor jou mama!

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 6126

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2018 - 27 Augustus 2018

Tripje naar Mexico, Mexico??, Ja Mexico

07 Juli 2015 - 29 December 2015

Amazing America Awesomeness

Landen bezocht: