Dag 15+16 - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Dag 15+16 - Reisverslag uit Oregon, Verenigde Staten van Julia Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Dag 15+16

Door: Ikke natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Julia

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oregon

Oeps dagje gemist maar dat was gewoon een hele drukke dag. Anyways, blijkbaar vinden jullie dat ik te veel over CBAP praat, wat ook wel zo is omdat CBAP gewoon het grootste deel van de dag is. Dan komen we rond drie uur thuis, hongerig en uitgeput en het is dan ook nog eens verschrikkelijk heet. Het is dus lastig om super spannende dingen na CBAP te gaan plannen die vaak ook nog eens 1 tot 2 uur rijden zijn. Trouwens, de hele Oregon omgeving en alle interessante dingen die er te doen zijn doen we ook met CBAP. Maar ik doe t anders wel gewoon wat minder, gewoon genoeg om t me zelf nog te kunnen herinneren als ik t teruglees.

Maar nu eerst gisteren, toen hebben we gekanood (geen idee of dit goed is maar spellingscontrole zegt van wel, in ieder geval 'gevaren met een kano'). Het was dezelfde omgeving als toen we gingen raften, alleen wat verder upstream. Een heel mooie omgeving waar de bomen ook echt over het water hangen maar ook zo hoog boven je uitsteken dat je je afvraagt hoe ze zo groot kunnen worden. Het was zeker een van mijn favoriete dagen, lekker gek doen met de kids en spelen in het water om af te koelen.
Heel even tussen door, voordat ik het vergeet, ik zit dit nu in de tuin en er zaten twee eekhoorntjes in de boom achter elkaar aan te springen enzo. Super cute om te zien!!
Oke,